MARDİN MİDYAT İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İLÇEMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİKKATİNE

İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmen Adaylarından Talep Edilen Belgeler   Milli Eğitim Bakanlığınca ilçemizdeki eğitim kurumlarına ataması yapılan Öğretmen (ilk atama sözleşmeli) adaylarının başlama iş ve işlemleri ikinci bir duyurumuzda belirtilecek olan tarihlerde yapılacak olup, ikinci duyurumuza kadar Öğretmen adaylarının yazımızın ekinde belirtilen evrakları hazırlamaları ve istenecek olan tarihlerde Midyat İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Atama Şubesine başvuru yapmaları gerekmektedir.
İLÇEMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİKKATİNE

2020 Mart Ayında İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmen Adaylarından Talep Edilecek Belgeler  

 

1 - Diploma veya mezuniyet belgesi.

2 -Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

3 - Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.

5. Kimlik Fotokopisi.

7. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (3 adet)

8. Sabıka kaydı. (E-Devletten alınacaktır.)

9. Askerlik durum belgesi(Erkek adaylar için.)

10. Elektronik Başvuru Formu

11. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

12. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü kamu veya özel hastaneden alınacak olan sağlık kurulu raporu.

13. Mal Bildirim Formu (İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir.) 

 

NOT1: İstenilen belgelerin asılları ve bir fotokopisi hazırlanacaktır.

NOT-2: Web Sitemizde öğretmenlerin göreve başlamaları için 2. bir duyuru yayınlanmadıkça herhangi bir mağduriyetin yaşanmaması adına Müdürlüğümüze göreve başlama için başvuruda bulunmayınız.

NOT 3 : COVİT: 19 TEDBİRLERİ KAPSIMDA  EVRAKLARI TESLİM EDİLMESİ NEDENİYLE GELEN ÖĞRETMENLERİN YANINDA (MASKE VE ELDİVEN) BULUNMASI GEREKMEKTEDİR.

Atama Bürosu İrtibat Telefonumuz: 0482 462 2761  Dâhili: 23

Cumhuriyet caddesi Hükümet Konağı 2.Kat Midyat/MARDİN - 04824622761 04824627072

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.